Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

καλως το μαλακα!











βρε κατι μαλακες που υπαρχουν !
παρατησανε λεει τα χωραφια και τις στρουγκες για να ερθουνε στις πολεις να γινουνε
ανθρωποι.και αντι να γινουν αυτοι ανθρωποι,γινανε ολοι ζωα.
εν τω μεταξυ οταν φευγουν ολοι οι αγροτες και κτηνοτροφοι απο την επαρχια,με την πιο μαλακισμενη δικαιολογια που εχω ακουσει,δεν εχουμε να φαμε εδω περα λενε (ελεος), δεν παραγεται τιποτα και κανουνε παιχνιδι οι εισαγωγες.

και δωστου μεταλλαγμενα στο γκωλο.απο μωρα παιδια μεταλλαγμενα θα τρωνε ολοι.δηλαδη ξεχνα τη βιταμινη ταδε που ειχε μεσα το ταδε φρουτο.αμα θες βιταμινες στο φαρμακειο αρχιδι μου.ακουσες σκλαβε?ξεφτιλισμενε ειλωτα.κολλιγε.ουρτ!

και που μαζευτηκαν εδω ολοι τι καταλαβανε τελικα?
τρεξανε ολοι αυτοι πρωτοι να βολεψουνε τα παιδια τους στα γραφεια,
ετσι να σαπισετε ολοι απο το καθισιο σαπιοι,χοληστερινες και βουλωμενες αρτηριες,γουρουνια,και δημιουργηθηκε μια νεα καστα.αυτοι που συντηρουν στην εξουσια τους ιδιους ανθρωπους 50 χρονια εις βαρος των υπολοιπων κοροιδων.
με τα λεφτα αυτα χτισανε ωραιες πολυκατοικιες(εμετο-εμετο) και εγινε της πουτανας το μουνι ειχε τρυπα σα χωνι.ε, να μη παρουμε και απο ενα αμαξι ολοι?
δωστου μωρη θρησκεια.τωρα που γυριζει.

εγω ομως πνιγομαι μαγκα μου.

δε νιωθω καλα.

θα σε γαμ...

θα σου γαμησω το ....

εχεις πεθανει.......

γαμω το μου......

το μουν....

οπα.το ξανασκεφτηκα.γιατι να σκασω ρε μαλακα για σενα?γιατι να σκασω?μια φορα ζουμε εδω.αει και γαμιδια ολοι και ολα.τη γκανω αμεσα.εκο φιγκι εγκο μαλακα μου.παο επαρκια.
μπαο βουνο.γκε βουνο γκε ταλασα.αντε γκια.τα φαο καλα εγκι μπερα.ουλα τζαμπα.μιν ερτεις.τελω ισικια.γκαμισου με μπαρεα.εκο γκαμισι μονο μου.λουα λουα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: